دانلود آهنگ بهانه از هایده
نوشته شده توسط :

اي قبله من خاک در خانه تو
بي منت مي مستم ز پيمانه تو
اي قبله من خاک در خانه تو
در دام توام بي زحمت دانه تو
من خسته و بيمارم درمان مني
شور شعر و آوازي در جان مني
اي تو هواي هر نفس
عشق تو ميورزم و بس
دل کنده ام از همه کس
پناه من تويي و بس

تا در دل تو زنده ام
از عالمي دل کنده ام
در خود رها گشتن خوش است
در تو فنا گشتن خوش است
اي قبله من خاک در خانه تو
بي منت مي مستم ز پيمانه تو
اي قبله من خاک در خانه تو
در دام توام بي زحمت دانه تو
تويي تويي بهانه ام شاعر هر ترانه ام
شعله شوريدگيم تويي تويي زبانه ام


تو نغمه ساز مني صداي آواز مني
رمز من و راز مني نقطه آغاز مني
بر جان من آتش بزن اي عشق من اي عشق من
بايد تو باشي آتشم تا تن در اين آتش کشم
من تو شوم تو قصه ها تا من بسوزانم مرا
بي مرگي از تو مردن است اين معني عشق من است
اي قبله من خاک در خانه تو
در دام توام بي زحمت دانه تو
تويي تويي بهانه ام شاعر هر ترانه ام
شعله شوريدگيم تويي تويي زبانه ام
تو نغمه ساز مني صداي آواز مني
رمز من و راز مني نقطه آغاز مني
اي تو هواي هر نفس

عشق تو ميورزم و بس
دل کنده ام از همه کس
پناه من تويي و بس
تا در دل تو زنده ام
از عالمي دل کنده ام
در خود رها گشتن خوش است
در تو فنا گشتن خوش است
اي قبله من خاک در خانه تو
بي منت مي مستم ز پيمانه تو
اي قبله من خاک در خانه تو
در دام توام بي زحمت دانه تو

دانلود کنید


بازگشت به خانه

:: موضوعات مرتبط: موزیک , ,
:: برچسب‌ها: هایده , بهانه ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: